پاورپنت تحلیل معماری استخر و اسپا Vivat + یک نمونه دیگر

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری
پاورپنت تحلیل معماری استخر و اسپا Vivat + یک نمونه دیگر؛ 30 اسلاید؛ قابل ویرایش
مختصری از متن نمونه اول
مجموعه استخر و آبگرم از طریق یک محور ارتباطی شامل فضاهای عمومی مختلف به هتل موجود متصل می شود که در امتداد استخرهای جدید به هتل آینده در لبه غربی سایت منتهی می شود. در جنوب محور، سالن استخر شامل استخرهای سرپوشیده و سوناهای مجاور است، استخرهای روباز با رستوران در ضلع شمالی قرار دارند. طبقه فوقانی برنامه های مختلف مراقبت های بهداشتی و سلامتی را در خود جای داده است. حجم دینامیک سالن استخر شکل قطره آب را تداعی می کند، غلاف چوبی صاف داخلی آن انعکاس آب را از استخر پراکنده می کند. حجم اصلی پشت سلسله مراتب طرح را ایجاد می کند.
بسته بندی فلز منبسط شده رنگی خطوط سفت آن را نرم می کند. در شمال، برآمدگی عریض تمام طول طرح را در بر می گیرد و از ناحیه پشتیبانی نظرسنجی محافظت می کند.

فهرست مطالب
گروه طراحی استخر و اسپا Vivat
موقعیت
مساحت استخر و اسپا Vivat
معرفی پروژه
پلان استخر و اسپا Vivat
نما
مقطع
و...
مختصری از متن نمونه دوم
مرکز تفریحی معماران Wilkinson Eyre که اخیراً تکمیل شده است و یک مرکز عمومی جدید مهم در ساختمانی متمایز با روکش مسی ایجاد می‌کند که مشرف به ساحل در ساحل Worthing در غرب ساسکس است. WilkinsonEyre برای طراحی این استخر جدید برای شورای شهر Worthing پس از مسابقه طراحی RIBA منصوب شد. مجموعه استخر جدید شامل یک استخر 25 متری با شش خط است. یک استخر ترکیبی یادگیرنده/غواصی؛ استخرهای اوقات فراغت سرپوشیده با رپیدز، فلوم و آبهای بیرونی؛ مرکز سلامت و تناسب اندام؛ کافه؛ مهدکودک و فضای قابل انعطاف برای فعالیت های دیگر است. پروژه 17.9 میلیون پوندی برای شوراهای آدور و ورثینگ یک معماری هیجان انگیز به شهر ایجاد می کند که یک "لنگر" شرقی برای استراتژی کلان طرح ساحلی شورای شهر ورثینگ فراهم می کند.
فهرست مطالب
گروه طراحی
موقعیت
مساحت
معرفی پروژه
پلان
نما
مقطع
و...
دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 1724 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 30

حجم فایل:12,555 کیلوبایت

 قیمت: 27,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    پس از پرداخت، فایل دانلود شده را با نرم افزار rar از حالت فشرده خارج نمایید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    ppt

  • گالری تصاویر :